Türkiye'nin en büyük şikayet platformlarından biri olan şikayetvar.com üzerinden yapılan paylaşımlarda vatandaşlar, hastanede yaşadıkları sorunları ayrıntılarıyla dile getirdi. İşte söz konusu şikayetlerde yer alan ifadeler hiç değiştirilmeden haberimize aktarılmıştır:

“Hastane personeli çok kaba, muayene olmak saatler sürüyor”

“Aydın Adnan Menderes Araştırma Hastanesi personeli çok kaba. Hastanede tanıdığınız yoksa muayene olmak çok zor; saatlerce beklemeniz gerekiyor. İşleri ne kadar zor olursa olsun, söz konusu olan insan sağlığı. Ayrıca herkes mesaisi bitmeden çıkıyor ve hastane çok pis.”

“Beyin cerrahisinde iki gündür bir rapor düzeltilemiyor”

“Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Hastanesi Beyin ve Sinir Cerrahisi bölümünde iki gündür raporumun kontrol kısmından ‘çalışır’ olarak çevrilmesiyle ilgili sorun yaşıyorum. Raporun düzeltilmesi için hastaneyi aramama rağmen telefonlara cevap verilmiyor ve bu nedenle herhangi bir geri dönüş alamadım. Raporumun bir an önce düzeltilmesini ve tarafıma bilgi verilmesini talep ediyorum. Sorunun çözülmesini rica ediyorum.”

“Göz bölümünde yanlış tedavi ve uzun bekleme süreleri”

“09.10.2025 tarihinde Aydın Adnan Menderes Hastanesi göz bölümünde yanlış tedavi, uzun bekleme süresi ve eksik/hatalı bilgi verilmesi gibi sorunlar yaşadım. Benzer sıkıntıları daha önce de defalarca yaşadım ve bu durum artık sürekli hale geldi. Sorunlarımı ilgili yetkililere de ilettim, ancak herhangi bir çözüm üretilmedi. Şu anda reçetemin bana mesaj olarak gönderilmesini talep ediyorum. Konuyla ilgili acil bir dönüş ve mağduriyetimin giderilmesini bekliyorum.”

Bozdoğan'da şap hastalığı tespit edildi
Bozdoğan'da şap hastalığı tespit edildi
İçeriği Görüntüle

“Devletin verdiği yetkiler kötüye kullanılıyor”

“Adü'de görev yapan U* O** A**, eşimi uyku apnesi testi için ehliyeti bahane ederek denek gibi kullanıyor. Rızası olmadan yaşanan bu durum gerçekten çok tuhaf bir hal aldı. İyi çıkan sonuçlara rağmen, rapor verme bahanesiyle tezine veya makalesine konu olması için eşimi zorla mesaisinden, işinden, gücünden ve evinden uzak tutuyor. Devletin verdiği yetkiler kötüye kullanılıyor.”**

“11 aylık ikiz bebeklere sarı alanda kötü muamele iddiası”

“13 Eylül tarihinde, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Hastanesi Çocuk Acil Sarı Alan’da 11 aylık ikiz bebeklerimin annesi olarak bulundum. Hemşirelerin ilgisizliği ve iletişim tarzı bizi çok üzdü. Bir şey sorduğumuzda ters bakışlarla karşılaştık. Küçücük bebeğimin ayağına defalarca damar yolu açmaya çalıştılar, fakat başarılı olamadılar…”

(Şikayetin tamamı orijinal hâliyle saklanarak eklenmiştir.)

“Kanser hastasının teşhis sürecinde büyük gecikme yaşandı”

“Babam, 09/08/2025'te Adnan Menderes Üniversitesi Hastanesi Gastroenteroloji bölümüne yatırıldı… PET-BT sonucuyla birlikte 4. Evre akciğer kanseri teşhisi konuldu. Bu yatış süresince çok vakit kaybettik. En başta düzgün bilgi aktarılmadı, açıklama yapılmadı…”

(Şikayet metni tamamen değiştirilmeden kullanılmıştır.)

“Endokrinoloji bölümünden bir aydır randevu alamıyorum”

“Yaklaşık bir aydır Adnan Menderes Üniversitesi Araştırma Hastanesi Endokrinoloji ve Obezite Polikliniği’nden randevu almaya çalışıyorum… Randevu biriminin acilen düzeltilmesini ve yeterli doktor sağlanmasını talep ediyorum.”

“Algoloji ve göz polikliniklerine 3 aydır randevu yok”

“A** A** M*** Üniversitesi Hastanesi'nin hem online hem de akıllı randevu telefon sistemi üzerinden yaklaşık 3 aydır algoloji ve Göz polikliniklerinden hiçbir şekilde randevu alamıyorum. Sistem sürekli ‘randevu yok’ şeklinde uyarı veriyor…”**

“Acilde serum talebi reddedildi, şikayetim ciddiye alınmadı”

“28.08.2025 tarihinde Adnan Menderes Üniversitesi Hastanesi Acil Birimi’ne şiddetli ağrı ve ateş şikayetlerimle başvurdum… Hastanede yaşadığım bu yaklaşımın, önemsiz görülen durumların daha kötü sonuçlara yol açabileceğini göstermek istediğim için bu şikayeti paylaşıyorum.”

“Ameliyat günü yatak bulunamadı, oda koşulları çok kötüydü”

“26 Ağustos tarihinde annemin dizine yarım platin takılması için Aydın Araştırma Hastanesi ortopedi servisine yatış yaptık… Ayrıca ameliyat için taburcu olurken 47 bin TL ödeme yapılacaktır. Hastaların mağdur edilmemesi için gerekli adımların atılmasını rica ediyorum.”

Resmî açıklama bekleniyor

Hastane yönetimi, bu şikayetlerle ilgili bugüne kadar herhangi bir açıklama yapmadı. Yaşanan sorunların kamuoyunda geniş yankı bulmasının ardından gözler ADÜ yönetimine çevrildi.

Ekran Görüntüsü 2025 11 18 210326Ekran Görüntüsü 2025 11 18 2101062Ekran Görüntüsü 2025 11 18 210316Ekran Görüntüsü 2025 11 18 210254Ekran Görüntüsü 2025 11 18 210305Ekran Görüntüsü 2025 11 18 210241Ekran Görüntüsü 2025 11 18 210213Ekran Görüntüsü 2025 11 18 210227Ekran Görüntüsü 2025 11 18 210126Ekran Görüntüsü 2025 11 18 210140Ekran Görüntüsü 2025 11 18 210106